søndag den 20. oktober 2013

udfordringsopgave---- sidespring eller læringsprosses

jeg kunne mærke det tankemessigt fyldte ret meget at skulle klippe i det strikkede..
jeg ved hvordan uld (der ikke er superwash) opfører sig og jeg ved det da kan trævle men ikke er voldsomt slemt til det da der er en helt andet form for hold og elasticitet i det end i både soya, bomuld og akryl garn
jeg havde set dvs video på you tube og forstået princippet, jeg havde læst dvs vejledninger grundigt igennem både i et håndarbejdsblad og i en strikkebog,
også kunne jeg ikke helt greje om det skulle være indskudte ærmer eller ej...
og jeg forhandler stadig om jeg skal sy skuldersømmen sammen eller strikke den sammen og lukke den af.. 

så jeg besluttede at strikke en vest...for at afprøve processen.
opmærkning

jeg syede 1 stikninger langs hver side opmærningen og klippede op.. og gentog det med ærmerne også



 jeg blev meget kloger og nu strikker jeg vidre med med en stor sikkerhed på at det nok skal gå

1 kommentar:

  1. uhu Camilla, kan mærke dine sommerfugle i maven :-) sejt at du klipper i dit strikketøj
    :-) :-)

    SvarSlet