tirsdag den 6. marts 2012

colage

i min søgen på plade til og klippe i herhjemme, opdager jeg at det vi får af blade/reklamer og aviser er virkeligt småt. det eneste jeg fandt var en bunke reklamer leveret ved en fejl...
som udgangs punkt kan jeg slet ikke lide at arbejde med colage på den gamledag måde med at klippe billider ud og lime på.. for jeg er ikke så god til bare og få iderne undervejs, og det genere mig rimelig meget når størrelsesforhold ikke passer sammen, og jeg ved nogle ville tage det som en charme.. mig irritere det dog mest, og hvis man får en ide.. men bare ikke kan finde billederne der til. jeg har mange anker mod collage. og jojo jeg kan da bestem også godt se fordele.. og jeg kan også se at der er nogle virkelig gode collager rundt omkring.. men jeg tror bare jeg laver for mange barriere inde i mit hoved til at collagerne rigtig vil lykkes for mig
men jeg kan enligt godt lide at lave collager i de lidt bedre billedbehandlings programmer. da de eliminere de fleste af mine anker..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar