torsdag den 22. marts 2012

kranie/ tegne opgave.

Min Mand fandt det her kranie til mig ude i vores have, og mente bestemt jeg kunne bruge det :)
så jeg valgte det som den detalje vi skulle tegne.

jeg prøvede mig lidt frem med 1 meget blød blyant, en knapt så blød, og med standart skriveblyant hårdhed, dog droppede jeg ret hurtigt den hårdeste, da jeg ikke kunne lide at tegne med den da stregerne blev for lige og tynde. den egnede sig heller ikke rigtig til og skitsere kraniet op på papiret med da dens streger meget tydeligt kunne ses igennem den bløde blyants streger, så jeg endte ud med at tagene det meste med b9 blyanten og strege stregerne op med b3 blyanten.
første forsøg

andet forsøg

ved nr 2 billede har jeg også brugt tommelfingren til og gnide blyantsfarven yderligt sammen/ud. så stregerne blev mindre synlige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar