fredag den 13. september 2013

pølsetekning-ler-ler-ler

som tidligere skrevet... Jeg finder pølsetekning yderst udfordrende... og tja det fungere bare ikke helt for mig. af erfaring startede jeg und med at bygge nærmet lodret op, det der pølser har det nemlig med at skride udaf i prossens.. så jeg som eftes ender med et fad, hvor det skulle havde været en skål hvor det skulle havde været en vase..


og leret bliver ligesom for blødt og eftergivende, tror det er de store mængder slikker, også alt byggeriet og ridser riet.. jeg syntes der er så mange muligheder for det kan gå galt..nej.. jeg kan ikke helt sige noget godt om den metode.. jeg kan stadig ikke lide den.. men jeg fik da lavet noget..

nå men jeg arbejde vidre med noget relief og meget simpel plandetekning og fik lavet en bladskål..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar